Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи

6 березня 2024 року відбувся вебінар «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи», що зібрав близько тисячі представників академічної спільноти України для обговорення проблем забезпечення академічної доброчесності, ознайомлення з перспективами розвитку національного законодавства України у цій сфері, а також сучасних викликів та можливостей, які виникають на перетині академічної доброчесності та розвитку штучного інтелекту.

У роботі семінару взяли участь завідувач кафедри політології Прикарпатського національного університету Василь Климончук, доценти цієї ж кафедри Іванна Ломака, Оксана Липчук.

До зустрічі доєдналися представники студентської спільноти, зокрема, групи П 11  ОП «Політологія” Мороз Вікторія та Діана Змисла.

З вітальним словом до учасників звернулись ректор НУ «Запорізька політехніка Віктор Грешта; народна депутатка України 9-го скликання, Голова Підкомітету з питань вищої освіти Комітету з освіти, науки та інновацій Верховної Ради України Юлія Гришина; голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Андрій Бутенко; Ph.D., заступник міністра освіти і науки України Михайло Винницький.

В якості спікерів у роботі онлайн-зустрічі взяли участь Іван Назаров – професор, заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти; Володимир Бахрушин – професор НУ «Запорізька політехніка», член Національної команди експертів з реформування вищої освіти; Євген Ніколаєв – директор Аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка; Руслан Куликовський – проректор з НПР та ППР НУ «Запорізька політехніка».

Робота семінару була спрямована на формування глибокого розуміння важливості дотримання академічної доброчесності у науковій та освітній діяльності, зокрема у контексті актуальної проблематики та вдосконалення законодавства щодо забезпечення академічної доброчесності, викликів для академічної доброчесності на початку 2024 року та світових тенденцій інтеграції генеративного штучного інтелекту у систему освіти.